Θέλω να φέρω σε γνώση των φίλων bloggers, μια επιστολή με ημερομηνία 03/08/2008 που έλαβα από την ΤΕΛΛΑΣ Α.Ε. ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, Μέλος του Ομίλου WIND, για ένα χρέος μου €10,14 του προηγούμενου μηνός. Η επιστολή γράφει:
«Αγαπητέ πελάτη,
«Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι ο λογαριασμός σας που αφορά τις «υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας και Internet παρουσιάζει ανεξόφλητο «υπόλοιπο €10,14. Παρακαλούμε όπως προβείτε στην τακτοποίηση της οφειλής «σας χρησιμοποιώντας έναν από τους τρόπους εξόφλησης που αναγράφονται «στο πίσω μέρος. Σε αντίθετη περίπτωση θα είμαστε στη δυσάρεστη θέση να «προβούμε σε προσωρινή διακοπή της παροχής των προαναφερόμενων «υπηρεσιών μας προς εσάς μετά την πάροδο είκοσι (20) ημερών από την «ημερομηνία έκδοσης που αναγράφεται στην παρούσα ειδοποίηση εξόφλησης, «καθώς και να αναθέσουμε την είσπραξη της οφειλής αυτής σε «εξωτερικούς συνεργάτες» (η τελευταία υπογράμμιση δική μου).
Ο λόγος που κοινοποιώ αυτή την επιστολή είναι για να εκφράσω την δυσφορία μου για τον, αδικαιολόγητα, αγενή τρόπο συντάξεως μιας τυπικής ενημερωτικής επιστολής προς ένα πελάτη, διότι περί αυτού πρόκειται και μάλιστα ενός πελάτη που δεν έχει εκδηλώσει προθέσεις κακοπληρωτή.
Σημειώνω ιδιαιτέρως την τελευταία φράση της επιστολής που αναφέρεται στην «…είσπραξη της οφειλής…κλπ» που δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό της επιστολής αυτής, λίαν επιεικώς, ως «αγενή».
Και μία απορία: Το πώς μια εταιρεία επιδιώκει την είσπραξη οφειλών προς αυτήν είναι θέμα εσωτερικής οργάνωσής της. Αυτό το «εξωτερικοί συνεργάτες» για να αναφέρεται και μάλιστα με έμφαση, κάτι άλλο πρέπει να σημαίνει, που δεν γνωρίζω και θα ήθελα πολύ να μάθω.
Και μία σύσταση προς την εταιρεία. Διαβαθμίστε τις ενημερωτικές επιστολές σας προς τους πελάτες σας σε 2-3 κατηγορίες π.χ. απλές ενημερωτικές, προειδοποιητικές, λήψης μέτρων κλπ, ανάλογα με το αντικείμενο και τον πελάτη, αν θέλετε να έχετε και το τεκμήριο της σοβαρότητας ανάλογο προς την οικονομικό σας μέγεθος.
Άλλως με αυτές τις προϋποθέσεις δεν με τιμά η συνεργασία μου μαζί σας και θα την διακόψω.
Ας μην ξεχνάμε ότι όσο ποιο μεγάλα είναι τα επιχειρηματικά οικονομικά μεγέθη τόσο ποιο μεγάλη είναι η ανάγκη που έχουν τους καταναλωτές. Ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να ζήσει χωρίς κάποιον από αυτούς, ενώ κανείς τους δεν μπορεί να ζήσει χωρίς εμάς. Ας τους «φοβίσουμε» λοιπόν κι’ εμείς ως «εξωτερικοί συνεργάτες».
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment